- Mulher e música tradicional
(já disponível)

- Até a vitória sempre

- Atentado ecológico na Galiza

Actualizada em
22/10/13

ESCOLA DE FORMAçOM´05

ESCOLA DE FORMAÇOM´05
CAMINHOS DE SUBVERSOM

Especial Escola de Formaçom´05

Do 18 ao 20 de Março terá lugar a Escola de Formaçom`05 que AGIR começara o passado ano. Neste @s companheir@s de viagem multiplicam-se, BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista adere a esta cita.

O destino escolhido nesta nova andaina foi Salvaterra do Minho que, com a colaboraçom da Sociedade Cultural e Desportiva do Condado (SCD), abre as suas portas ao novo encontro juvenil na Galiza.

A EF cruza o País, vai de Cervo a Salvaterra, da Marinha à Raia, do Cantábrico à beira do Minho. Será lá onde se reunirá um grupo de moç@s de vários pontos da Galiza, militantes ou amig@s das nossas organizaçons, para conviverem, aprenderem, reflexionarem e debaterem nos seminários e obradoiros que terám lugar ao longo destas jornadas. Nesta EF também haverá tempo para o lazer. Os desportos, os jogos populares ou a festa som actividades programadas para estas datas. O próprio activismo estudantil e juvenil será questom para o debate, assim como a história da esquerda independentista que terá um espaço próprio estes dias.

Para já, a formaçom de jovens revolucionári@s deve ser umha constante no nosso movimento. Para além da luita que cada jovem militante deve desenvolver dia trás dia, na escola, na faculdade, no centro de trabalho, na rua, etc, é necessário consolidar o caminho que AGIR iniciou o ano passado e assim oferecer a possibilidade de adquirir novas experiências através da abstracçom dos problemas imediatos, para vê-los com perspectiva e assim reflexionar sobre erros e acertos do passado para melhor reagir os embates com o capitalismo espanhol.

De momento esta EF promete melhorar a positiva experiência iniciada o curso passado. A unidade semelha um excelente caminho para @s jovens sonhadores/as ganharmos como velh@s luitadores/as.


- Crónica e imagens da Escola de Formaçom´05...+