- Mulher e música tradicional
(já disponível)

- Até a vitória sempre

- Atentado ecológico na Galiza

Actualizada em
22/10/13

Feche na Biblioteca Geral da USC

Maio de 2012


Desde a passada noite, um grupo de estudantes pertencentes a distintas organizaçons estudantis (entre elas AGIR), permanecem fechadas na Biblioteca Geral da USC, situada no Paço de Fonseca, em defesa dum ensino público e em contra da suba das taxas. Esta açom, enquadrada dentro das medidas que o estudantado galego está a realizar em preparaçom da convocatória de greve estudantil do 10 de Maio, procurar criar um cenário no qual as próximas mobilizaçons sejam massivas e também romper o cerco mediático que o movimento estudantil está a sofrer. 


A intençom do estudantado fechado é permanecer na Biblioteca Geral de maneira indefinida, embora em nengum momento vai priorizar o feche respeito ao trabalho a prol do sucesso da convocatória do 10 de Maio. Porém, a reitoria da USC semelha que vai pôr todo o seu empenho em fazer isto impossível, devido à grande quantidade de impedimentos que a está a implementar. Entre eles estám o fechamento de portas ao longo de toda a noite ou a impossibilidade de manter umha comunicaçom com o exterior durante o período em que a biblioteca permanece fechada.


Ao mesmo tempo, este atividade demonstra a clara vontade de AGIR de confluir com o conjunto de coletivos e pessoas que se oponhem e trabalham em contra da suba das taxas e as medidas elitizadores do Partido Popular. Pesar a quem lhe pesar, vamos continuar a luitar de forma pública e aberta contra os ataques ao ensino público e a prol da construçom dumha Universidade Galega e Popular.